piątek, 20 grudnia 2013

Regulamin Wędrującej Książki

Regulamin

1. By dać nowe życie książce swojej wystarczy przesłać zgłoszenie na e-mail (  wedrujaceksiazki@gmail.com  ). Zgłoszenie powinno zawierać tytuł książki, stan aktualny książki, parę słów o książce i parę zdjęć książki. 
2. Po otrzymaniu zgłoszenia książki, publikuję informację o książce na blogu ( zdjęcia itp )
3. Chęć przeczytania książki należy wpisać w komentarzu. 
4. Pierwsza osoba która zgłosi swą chęć do przeczytania książki, zobowiązana jest napisać na mój adres e-mail wiadomość z tytułem książki wraz z danymi do wysyłki.
5. Po otrzymaniu wiadomości dane do wysyłki książki przesyłam osobie która książkę chce uwolnić. I tym samym nadaje jej nazwę Wędrującej Książki.
6. Jedynym kosztem jakim się ponosi jest wysyłka książki do osoby która chce ją przeczytać.  
7. Książkę należy wysłać listem poleconym z potwierdzeniem nadania. By móc książkę śledzić i wiedzieć gdzie aktualnie się znajduje. By obniżyć koszt wysyłki, można książkę wysłać w kopercie z odzysku. 
8.  Po otrzymaniu książki należy napisać wiadomość do mnie ( e-mail ) że książka dotarła. 
9. Po przeczytaniu należy skontaktować się ze mną ( e-mail ) w celu uzyskania danych osoby chętnej do przeczytania książki. 
10. By książka nie trafiła na żadną sprzedaż itp. Zaleca się wpisanie w środku okładki książki "Wędrująca Książka"  data jej uwolnienia i swoje imię. I każda kolejna osoba, która otrzyma książkę proszona jest o wpisanie do książki datę jej otrzymania i swoje imię. Nie jest to obowiązek, lecz prośba moja. 

I to tyle z regulaminu ;) 



2 komentarze: